Rozpoczynasz swój biznes i poszukujesz platformy CMS, która nie będzie cię ograniczać? Zatem cechy, których wymagasz od systemu do zarządzania treścią to skalowalność i wydajność, a obie z nich posiada Drupal. To właśnie z tego systemu korzystają najpotężniejsze marki na świecie np. NASA, Tesla czy Nokia. Jak sprawdzi się Drupal zarówno przy małych, jak i dużych stronach? O tym kilka słów poniżej.
Skalowalność Drupala
Planujesz mocno rozwijać swój startup? Nie musisz martwić się o ograniczenia strony www, jeśli postawisz ją na Drupalu. To rozwiązanie pozwala na możliwość rozbudowy strony, dzięki modułowej architekturze systemu i modułom Drupala, które gwarantują dodawanie nowych funkcjonalności. Moduły są odpowiednikami wtyczek, a tworzone są przez aktywną społeczność Drupala, do której należą zarówno deweloperzy, jak i pasjonaci. Liczba dostępnych rozszerzeń przekracza 45 000, występują one również w wersji bezpłatnej, dlatego z pewnością będzie w czym wybierać, by rozwijać swoją witrynę.
Wydajność Drupala
Proste strony, które początkowo mają charakter głównie informacyjny lub kontaktowy, często w późniejszych okresach są rozwijane, wskutek czego dodawane są do nich informacje, dużo informacji. Drupal to przyszłościowe rozwiązanie niezależnie od tego czy strona zostanie przekształcona w sklep online czy serwis z dużą ilością video czy zdjęć. Ze względu na swoją wydajność Drupal świetnie poradzi sobie również z jednocześnie dużą liczbą użytkowników na stronie i nawet przy maksymalnym obciążeniu strony działanie witryny dalej będzie płynne.